Estimats pares:
M' agrada poder donar-vos la benvinguda en aquest curs 2010-2011, a vosaltres i als vostres xiquets, que ara, al final de les vacances, comencen una nova etapa a 4t B Primària.
Vos comunique que jo vaig a ser la tutora d' aquet grup.
A la primera classe, els xiquets hauran de portar a la motxilla un estoig amb bolígrafs, un quadern i una agenda.
Els llibres seran els de l' editorial Anaya, com ja us va indicar el centre a l'acabament del curs anterior.
Les normes de classe per als xiquets son les següents:
Les normes de classe per als xiquets son les següents:
1. Aixequem la mà per parlar.
2. Escoltem els companys quan parlen.
3. Faig les feines netes i polides.
4. Fem bé la fila.
5. No diem paraulotes.
6. No empenyem els companys.
7. Parlem sense cridar.
8. Posem bé les cadires sense arrossegar-les.
9. Pugem i baixem bé les escales.
10. Seiem correctament.
11. Treballem sense molestar els altres.
12. Truquem abans d’entrar.
Com els xiquets ja son de 4t, no es obligatori que aneu a buscar-los, però el col·legi no es responsabilitza de l' eixida dels alumnes.
Cal que els xiquets siguen puntuals.
Els pares podeu vindre a parlar amb mi al meu horari de tutories: els dimarts i els divendres de 12:00 a 13:00.
Epere que siguem capaços entre tots, jo com a tutora, ells com a alumnes i vosaltres com a pares, de fer més fàcil la convivència i l'aprenentatge del vostres fills. Jo, personalment, posaré tot el que estiga a la meua mà per a fer-ho possible.
Ací us deixe una proposta que he trobat interessant, sobre llibres digitals, i que espere que es puga fer en un futur:
S'acomiada:
La tutora: Blanca Nieves Matsuki Lerga
