Bon dia pares i mares!
Hui us parlare sobre l'alimentació dels xiquets i us donaré algunes recomanacions.
Hui us parlare sobre l'alimentació dels xiquets i us donaré algunes recomanacions.
No hem de descuidar l'alimentació dels més petits de la casa.
L'esmorzar és l'àpat més important del dia i els nens han de disposar de llet, cereals, sucs o peces de fruita.
El consum de fruita és molt important, ja que aporta vitamines i minerals i ajuda a la hidratació.
Hem d'evitar els fregits i intentar que els greixos no sobrepassin el 30% del consum diari d'un nen.
Els hidrats de carboni han de ser la base del 50% del consum.
A més, no hem de descuidar els horaris de menjar dels petits. Els àpats amb presses no són bons per als nens al afavorir els problemes intestinals i perjudicar la digestió.
Vos enllaçe una pàgina sobre els problemes que poden derivar-se d'una mala alimentació i de la importància dels pares per evitar aquests problemes: La mala educació alimentària.
Y ací us deixe un vídeo molt instructiu sobre els aliments per als vostres fills:
http://www.youtube.com/watch?v=7O2miEku_gM&feature=related
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada