Visites al Bloc:

dilluns, 22 de novembre del 2010

Una alimentació sana





Bon dia pares i mares!




Hui us parlare sobre l'alimentació dels xiquets i us donaré algunes recomanacions.

No hem de descuidar l'alimentació dels més petits de la casa.


L'esmorzar és l'àpat més important del dia i els nens han de disposar de llet, cereals, sucs o peces de fruita.
El consum de fruita és molt important, ja que aporta vitamines i minerals i ajuda a la hidratació.


Hem d'evitar els fregits i intentar que els greixos no sobrepassin el 30% del consum diari d'un nen. 


Els hidrats de carboni han de ser la base del 50% del consum.










A més, no hem de descuidar els horaris de menjar dels petits. Els àpats amb presses no són bons per als nens  al afavorir els problemes intestinals i perjudicar la digestió.




Vos enllaçe una pàgina sobre els problemes que poden derivar-se d'una mala alimentació i de la importància dels pares per evitar aquests problemes: La mala educació alimentària.


Y ací us deixe un vídeo molt instructiu sobre els aliments per als vostres fills:
http://www.youtube.com/watch?v=7O2miEku_gM&feature=related

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada