Hui vull fer-vos una proposta d'oci. Us recomane que veieu una pel·lícula que vaig veure fa poc i que considere és interessant per a vosaltres els adults (recalque açò per a que a ningú se li ocorra posar aquesta pel·lícula amb els seus fills al costat).
Ací us deixe un resum de la pel·lícula, i baix, un fragment d'aquesta; espere que us agraden:
Un escriptor de cine conta a la seua dona un guió que acaba de fer. És una història moralista, amb diverses històries que al final resulten relacionades.
Un jove que surt de festa i va borratxo agafa la moto i esta a punt de morir, el temps se para, s'anava a estampar amb un cotxe de policia. És com un futur. Escolta una veu i aconsegueix tot el que li demana a aquesta, però no és feliç. Després, es torna al lloc del accident.
Després de que l'escriptor contara açò, va morir d'un infart.
Hi ha per un altra banda una dona cabrejada amb el seu germà, que és borratxo i drogoaddicte. Ella vol que faça rehabilitació i portar-li a un centre de rehabilitació, i ell no. L'home mor.
Una filla està amb sa mare. La filla no vol menjar i sa mare s'enfada. La xiqueta pregunta a la mare per què ella no menja, i ella li contesta que esta a règim. Aleshores, la nena diu que també vol fer règim, però la mare li diu: - Les xiquetes no fan règim!
La mare es posa a parlar i no para de dir-li coses roïnes i que és una mal educada. La xiqueta li diu a la mare: - Si menjo, callaràs? I la mare li diu que sí. Aleshores la xiqueta es posa a menjar d'una manera bruta i s'ofega.
Un home a l'hospital està avorrit perquè està sòl i ningú el visita. Li diu açò a la infermera i no vol que se'n vaja. Li diu que en dos minuts la trucarà. Comença a esternudar i el mando per a trucar a la infermera se l'ha caigut del llit. Mor ofegat.
Una dona truca la seua cosina de matinada, dient que ha vist morts. Diu que no és broma, torna a trucar, la pengen el telèfon... Es medica i beu alcohol a la mateixa vegada. Diu que és una dona abandonada, que solament la visiten els morts. Truca una i altra vegada. Es sent sola. La policia truca i li diuen que el seu fill ha tingut un accident de trànsit. La dona mor.
Tornem a l'escena de l'accident. Els dos policies van fent ronda. L'han trucat i acceleren perquè tenen que detindré algú. Es salten els semàfors. No frenen a temps i tenen l'accident. És amb el xic de la moto. Els policies es barregen. El xic mor.
Entra un home en casa d'un altre , apuntant-lo amb una pistola. L'intrús diu que lleva esperant-lo dues hores i està cabrejat. L'home el suplica que no el faci per Déu. L'intrús li diu que li paguen per fer-ho. Li concedeix cinc minuts per a que cride a Déu i, si ve, no el matarà. L'home es caga literalment de la por que té. Finalment, el mata.
Després de totes les històries contades, es proposa una solució a aquestes tragèdies, de manera que veiem la relació entre tots els personatges d'aquestes històries. Si abans tots morien, ara tots viuran:
L'intrús apunta a l'home amb la pistola. La víctima li diu que si ho fa, els seus fills i la seua esposa l'odiaran per l'atrocitat que està a punt de fer, i li diu que és Déu qui parla.
L'home truca a la policia. Els dos policies que van aparèixer abans van cap allà. Atropellen al jove en moto. Li diuen que no es tregui el casc i l'ajuden. Ell no s'ha fet mal aquesta volta.
Una altra patrulla ja ha detengut al delinqüent.
Mentrestant, la vella botja està a sa casa i la truquen, li diuen que el seu fill ha tingut un accident. La vella vomita tot el que s'havia pres, i va a veure al seu fill al hospital.
El pacient que abans estava avorrit, ara te companyia, al seu costat està ara el jove que ha tingut l'accident en moto. La policia va a visitar al jove. El pacient que estava a l'hospital abans que el jove, va començar a esternudar i a ofegar-se. Aleshores la mare del jove, que es seia al costat del seu fill, crida a la infermera i el salva.
Es troben la mare i la xiqueta (que abans havia mort ofegada) a sa casa. La mare demana ajuda i, com que el pacient es va salvar i ja estava a casa i era veí seu, ajuda a la xiqueta, i la salva.
La germana del drogoaddicte entra a casa d'este amb la seua neboda (la xiqueta que casi s'ofega) i li diu que te que anar a un centre de desintoxicació. La xiqueta encontra les drogues i se las furta, de manera que ell no pot drogar-se més i no es mor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada