Visites al Bloc:

divendres, 24 de desembre del 2010

Poema

Ací us deixe un poema fet per mi. Un salut ! :)



 
Tots els xiquets al pati anaven,
de tots els deures s'oblidaven,
després es van posar a jugar
i no s'acabaren l'esmorzar.

Amb la pilota, no es veu la pau
i aleshores més d'un xiquet cau,
i mentrestant, per la finestra
ja tot ho va veure la mestra.

Després un dels xiquets va plorar
i ja la mestra sense dubtar
i prompte fa el xiquet somriure,
i normes de pati va escriure.

I les normes es van respectar
i cap altre incident va passar.
Els xiquets molt contents estaven
i a la mestra un abraç donaren.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada