Bon dia pares i mares!
Avui us parlaré sobre la importància de la lectura dels vostres fills. Com sabem la lectura és un hàbit enriquidor en totes les societats i a qualsevol edat. A través de la lectura, no solament ampliem vocabulari, sinó que a mes adquirim coneixements que ens seran de gran utilitat al llarg de la nostra vida. Igualment és un gran al·licient a l'hora de descobrir nous idiomes, ja que podem trobar llibres en anglès, llibres en català i llibres en castellà. Lamentablement, aquest hàbit cada dia és menys comú a nivell mundial, i per açò a les vostres mans està la missió d'inculcar-ho als vostres fills des de petits, perquè d'aquesta manera entre tots aconseguirem que el futur serà diferent. Existeixen molts errors que cometen els pares i que provoquen un rebuig de part del nen cap a la lectura. Un exemple d'açò seria el interrompre al teu fill constantment quan llegeix per fer-li algun tipus de correcció, o simplement obligar-los a llegir. La lectura no solament beneficia als vostres fills, sinó que també repercuteix favorablement en l' àmbit familiar, ja que quan els pares, fills i germans lliguen a casa amb els vostres fills, esteu reforçant uns llaços afectius molt especials. Finalment, és molt important recordar que els llibres han d'estar presents en la vida quotidiana dels vostres fills, de la mateixa manera que ho estan els seus jocs. Ací us deixe un vídeo on una mestra esta fomentant la lectura als seus alumnes: |

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada